سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله کاربرد الگوریتم فاخته در پیش بینی ورشکستگی شرکت های پذیرفت

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله کاربرد الگوریتم فاخته در پیش بینی ورشکستگی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران فایل ورد (word) دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کاربرد الگوریتم فاخته در پیش بینی ورشکستگی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاربرد الگوریتم فاخته در پیش بینی ورشکستگی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کاربرد الگوریتم فاخته در پیش بینی ورشکستگی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: یازدهمین همایش ملی حسابداری ایران
تعداد صفحات: 12
چکیده:
در شرایط متغیر اقتصادی و نوسانات شدید در محیط های تجاری تصمیم گیری مالی نسبت به گذشته راهبردی تر شده و همواره با ریسک و عدم اطمینان همراه می باشد. از این رو، یکی از راه های کمک به سرمایه گذارانبه منظور ارائه ی اطلاعات به آنها، ارائه الگوهای مناسب پیش بینی دور نمای شرکت است. تحقیق حاضر نیز، با استفاده از رویکردی مبتنی بر داده کاوی و با استفاده از الگوریتم های حرکت تجمعی ذرات و فاخته به پیش بینی ورشکستگیشرکت های عضو بورس اوراق بهادار تهران در ایران پرداخته است. بر این اساس در ابتدا با مطالعه تحقیقات پیشین 24 متغیر بعنوان متغیرهای پیشنهادی تحقیق انتخاب شدند. پس از انتخاب شرکت های نمونه، اطلاعات تاریخی یک و دو سال قبل آنها نیز جمع آوری گردید. سپس با استفاده از الگوریتم حرکت تجمعی ذرات، 11 متغیر بهینه جهت ورود به مدل انتخاب شدند. پس از آن، مدل تحقیق با استفاده از الگوریتم فاخته ساخته شد. نتایج پژوهش حاکی از آن است که این الگوریتم با دقتی معادل 9842 % توانست ورشکستگی شرکت ها را پیش بینی نماید.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر