سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله Identification and analyzing critical factors affecting th

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله Identification and analyzing critical factors affecting the average waiting time of each patient in queues in an outدرpatient clinic, using numerical simulations based on design of experiments فایل ورد (word) دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله Identification and analyzing critical factors affecting the average waiting time of each patient in queues in an outدرpatient clinic, using numerical simulations based on design of experiments فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله Identification and analyzing critical factors affecting the average waiting time of each patient in queues in an outدرpatient clinic, using numerical simulations based on design of experiments فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله Identification and analyzing critical factors affecting the average waiting time of each patient in queues in an outدرpatient clinic, using numerical simulations based on design of experiments فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1388

محل انتشار: دومین کنفرانس بین المللی تحقیق در عملیات ایران

تعداد صفحات: 4

نویسنده(ها):

Rashed Sahraeian – Assistant Professor in Department of Industrial Engineering, Shahed University, Tehran, Iran
Fateme Fotuhi – Department of Industrial Engineering, Shahed University, Tehran, Iran

چکیده:

Nowadays, outpatient clinics provide medical care to any applicant in an inexpensive rate in Iran. Demand for these services, becomes more and more generalized during these years. The absence of a good service system results in long queues of patients and the congestion of each clinic, leaving both patients and clinic staff displeased [1].This paper applies numerical simulations and design of experiment technique for identifying critical factors which affect the average waiting time of each patient in queues in a clinic. After defining some factors, the effectiveness or inaction of each factor is determined by using the data found in simulating the process occurred in a clinic from the arrival of a patient until he/she leaves the clinic and by analyzing these data via the design of experiment method. Possible alternative management policies toinimize this waiting time can be executed in a better manner and in a lower cost by using the combination of these two techniques.Numerical simulation is used because of the large cost and time of appointing different conditions which the experiments should be considered in them.

 

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر

مقاله روند تغییر اقلیم در سطح جهان و واکنش گیاهان به آن فایل ورد

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله روند تغییر اقلیم در سطح جهان و واکنش گیاهان به آن فایل ورد (word) دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله روند تغییر اقلیم در سطح جهان و واکنش گیاهان به آن فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله روند تغییر اقلیم در سطح جهان و واکنش گیاهان به آن فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله روند تغییر اقلیم در سطح جهان و واکنش گیاهان به آن فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: همایش تغییر اقلیم و راهی به سوی آینده پایدار
تعداد صفحات: 12
نویسنده(ها):
بهنام آبابایی – گروه مهندسی آبیاری و ابادانی دانشکده مهندسی و فناوری کشاورزی دانشگاه تهران
هادی رمضانی اعتدالی – استادیار گروه مهندسی آب دانشگاه بین المللی امام خمینی

چکیده:
اقلیم جهانی در حال تغییر بوده است و تغییرات بیشتر فارغ از تلاش ها به منظور کاهش انتشار گاز های گلخانه ای اجتناب ناپذیر است کشاورزی نیاز خواهد داشت تا به منظور تضمین بقا و پایداری خود نسبت به این تغییرات تطبیق پیدا کند به دلیل پیچیدگی سامانهن های کشاورزی و نیز طبیعت پیچیده تغییر اقلیم به منظور شناخت و درک تاثیر پدیده تغییر اقلیم بر کشاورزی و به منظور ارزیابی استراتژی های سازگاری با آن معمولا از مدل های گیاهی استفاده می شود در این مقاله با مرور سیستماتیک بخشی از مطالعات انجام گرفته در نقاط مختلف جهان ضمن بررسی روند مشاهداتی و پیش بینی شده تغییر اقلیم در سطح جهان، کاربرد فیزیولوژی گیاهی در مطالعه اثرات تغییر اقلیم بر محصولات کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر

شبکه های کامپیوتری و طراحی صفحات وب فایل ورد (word)

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

شبکه های کامپیوتری و طراحی صفحات وب فایل ورد (word) دارای 136 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شبکه های کامپیوتری و طراحی صفحات وب فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

 

 

بخشی از فهرست مطالب پروژه شبکه های کامپیوتری و طراحی صفحات وب فایل ورد (word)

مقدمه

بخش 1- معرفی مرکز کار آموزی

1-1-ساختار سازمانی

1-2- نوع فعالیت

1-3- تجهیزات موجود

بخش 2- شرح فعالیت

2-1- زمینه های آموزشی

2-1-1- فصل اول: SQL Server

2-1-2- فصل دوم: اصول و مبانی شبکه های کامپیوتری

2-1-3- فصل سوم: سخت افزار و نرم افزار شبکه

2-1-4- فصل چهارم: شبکه های بی سیم

2-2- زمینه های پژوهشی ، مطالعات

2-2-1- پیاده سازی سرویسهای دایرکتوری(Active Directory)

2-3- بهینه سازی

بخش 3- ضمائم



مقدمه
تمامی دانشجویان رشته های فنی ملزم به گذراندن چند واحد عملی کارورزی در پایان دوره تحصیلات شان هستند. که برای رشته تحصیلی ما 3واحد درسی محسوب می‌شود. جهت گذراندن دوره کارورزی در رشته کارشناسی ناپیوسته کامپیوتر- نرم افزار در شرکت نسران (واحد انفورماتیک) به مدت 360 ساعت مشغول به کاروزی بودم که فعالیت هایی از قبیل کار با شبکه های کامپیوتری ، نرم افزارهای مختلف از جمله SQL Server و ایجاد وب سایت را انجام دادم ودر پایان جهت سنجش آموخته ها یک وب سایت نیز طراحی نمودم. پس از پایان دوره کارورزی جهت ادامه همکاری در این شرکت استخدام شدم.
دراین گزارش، ابتدا به معرفی مرکز کارورزی ، مشخصه ها و فعالیتهای شرکت پرداخته شده است و سپس در رابطه با مسئولیت و کارهایی که در این مجموعه انجام داده ام مطالبی آورده ام.
این گزارش کار جهت ارائه به مؤسسه آموزش عالی صدرالمتالهین(صدرا) تدوین گردیده تا گواهی بر پایان دوره کاروزی اینجانب باشد.


معرفی مرکز کارورزی

نسران (سهامی خاص) شرکتی است که بصورت حرفه‌ای و تخصصی در رابطه با اجرای طرح‌های بزرگ ساختمانی و صنعتی از قبیل (سد، نیروگاه،‌ پالایشگاه، فرودگاه، دانشگاه، بیمارستان، بزرگراه، راه، پل،‌ راه‌آهن، اسکله،‌ کارخانه سیمان، خطوط نفت و گاز، مجتمع‌های پتروشیمی، ابنیه، شهرسازی و بناهای فرهنگی و مذهبی) فعالیت می‌نماید.
این شرکت در سال 1366 با عنایت به اهداف ذیل تاسیس گردید:
- توجه به نقش اساسی و محوری کارمندان و نیروی انسانی بعنوان ارزشمندترین سرمایه شرکت و نهایت تلاش جهت آموزش و بهبود شرایط کاری ایشان.
- اعتقاد به بهره‌گیری از روش‌های نوین مدیریت علمی در اجرای اهداف شرکت و اجرای گروهی آن با توجه به هماهنگی بین مسئولین و کارشناسان زیربط.
- رعایت مباحث مربوط به ایمنی و بهداشت حرفه‌ای و محیط زیست در کارگاه‌های مختلف شرکت به جهت حفظ سلامت نیروی انسانی.
- تامین نیازهای کارفرمایان و مشاوران شرکت با هدف حسن اجرای تعهدات و تامین رضایت ایشان.
- تلاش در جهت ارائه خدمات با کیفیت بالا و ارتقاء‌ سطح کمی و کیفی خدمات موضوع شرکت.
- تقسیم صحیح کار و ایجاد ارتباطات سازمانی صحیح، روشن و اصولی در میان پرسنل شرکت.
- برنامه‌ریزی طبق اهداف از پیش تعیین شده شرکت و ضابطه‌مند کردن امور جاری و فرآیندها در راستای افزایش بهره‌وری و استفاده بهینه از امکانات مشترک پروژه‌ها.
- حفظ و نگهداری از اموال و ماشین‌آلات و بهره‌برداری بهینه از تجهیزات به منظور اجرای تعهدات به کارفرمایان.
این شرکت در راستای اهداف کیفی و ماموریت‌های کاری خود و با نظر به اهداف فوق توانسته است گام مثبتی در جهت تحقق برنامه‌های آتی شرکت برداشته و شهرت و سرآمدی خود را مدیون نوع روش کار و خط مشی حاکم بر شرکت می‌داند.
در این راستا نسران (سهامی خاص) توانسته است تا با ایجاد محیطی پویا و سازماندهی مناسب پذیرای گروهی از کارشناسان و متخصصان با تجربه گردیده و در پروژه‌های بزرگی در کشور مشارکت نماید.
مدیران،‌ کارشناسان و کارمندان نسران (سهامی خاص) در محیطی خلاق و کارآمد که بر پایه نگرش مدیریت کیفیت جامع (T.Q.M) استوار گردیده است، رسالت خود را
(ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و قابلیت اطمینان بالا و همچنین تعهد به اجرای امور محوله در موعد مقرر)
تعیین نموده است. در این راستا ایجاد تشکلهای تیمی و بکارگیری توامان علم و تجربه، رمز موفقیت نسران (سهامی خاص) در اجرای پروژه‌های مختلف بوده است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر

مقاله پیشنهاد الگوی ارزیابی برای تکمیل پرونده قضایی خودکشی های م

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله پیشنهاد الگوی ارزیابی برای تکمیل پرونده قضایی خودکشی ‌های موفق فایل ورد (word) دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پیشنهاد الگوی ارزیابی برای تکمیل پرونده قضایی خودکشی ‌های موفق فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پیشنهاد الگوی ارزیابی برای تکمیل پرونده قضایی خودکشی ‌های موفق فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پیشنهاد الگوی ارزیابی برای تکمیل پرونده قضایی خودکشی ‌های موفق فایل ورد (word) :

مقاله پیشنهاد الگوی ارزیابی برای تکمیل پرونده قضایی خودکشی ‌های موفق فایل ورد (word) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار 1389 در مجله علمی پزشکی قانونی از صفحه 33 تا 39 منتشر شده است.
نام: پیشنهاد الگوی ارزیابی برای تکمیل پرونده قضایی خودکشی ‌های موفق
این مقاله دارای 7 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله خودکشی موفق
مقاله پرونده
مقاله الگوی تکمیل پرونده

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: قمری گیوی حسین
جناب آقای / سرکار خانم: زاهدی فاطمه
جناب آقای / سرکار خانم: نوید سمیرا

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
زمینه و هدف: این پژوهش با هدف بررسی کیفیت پرونده های قضایی خودکشی کنندگان موفق انجام شد.
روش بررسی: روش تحقیق شیوه اسنادی و تحلیل محتوا بود. پرونده های قضایی مربوط به خودکشی موفق طی 1377-87 که در آرشیو دادگاه انقلاب و دادگستری کل شهرستان اردبیل موجود بود با کمک قاضی پرونده مطالعه و کدگذاری شد. تعداد این پرونده ها بالغ بر42 فقره بود. داده ها در قالب جدول توصیفی و بررسی فراوانی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
یافته ها: نتایج نشان داد که از بین 42 نفر خودکشی کننده 34 نفر مرد، 8 نفر زن، 21 نفر مجرد و 17 نفر متاهل بودند. حلق آویز کردن فراوان‌ترین روش خودکشی بود و استفاده از مواد مخدر در ردیف بعدی قرار داشت. اقدام کنندگان دارای دامنه سنی 14-55 سال بودند و بسامد خودکشی بین 14-24 ساله‌ها بیشتر از همه سنین بود.
نتیجه گیری: علی رغم تلاش قضات برای تکمیل پرونده، نکات مهمی وجود دارد که مورد توجه قرار نمی گیرد. لذا نکاتی مثل تعیین استرس‌های عمده و کیفیت زندگی شخص قبل از خودکشی در تکمیل پرونده پیشنهاد می شود. البته این الگو پیشنهادی است و باید محدودیت ناشی از تعداد اندک پرونده ها را نیز در نظر داشت.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر

مقاله واکاوی مؤلفههای اخلاقی مدیریت از منظر اسلام فایل ورد (word

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله واکاوی مؤلفههای اخلاقی مدیریت از منظر اسلام فایل ورد (word) دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله واکاوی مؤلفههای اخلاقی مدیریت از منظر اسلام فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله واکاوی مؤلفههای اخلاقی مدیریت از منظر اسلام فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله واکاوی مؤلفههای اخلاقی مدیریت از منظر اسلام فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: همایش بین المللی مدیریت
تعداد صفحات: 14
نویسنده(ها):
بختیار عزیزی کارشناسی ارشد اخلاق اسلامی از داشگاه المصطفی ص قم، ایران
محمدرضا کریمی – دانشجوی دکترای مدرسی معارف اسلامی گرایش اخلاق ازدانشگاه باقرالعلوم (ع) قم ایران
محمدرضا سرافرازی اردکانی – کارشناسی ارشد علوم و حدیث گرایش کلام و عقاید ، تهران، ایران

چکیده:
تحقیق حاضر با هدف شناسایی لوازم و نیازمندیهای اخلاقی مدیریت از منظر اسلام، انجام شده است.این مقاله از نوع تحقیقات توسعه بوده و روش انجام آن، توصیفی و تحلیلی و روش گردآوری اطلاعات،مطالعات کتابخانهای و ابزار گردآوری اطلاعات نیز، فیش برداری است. در این مقاله، پس از پیشینه تحقیق و تعریف کلیدواژهها، تفاوتهای مدیریت اسلامی با مدیریت غیر اسلامی تشریح شده و ویژگیهای مدیر دراسلام و آفات مدیریت بر اساس آیات و روایات آورده شده است. در انتها نتیجهگیری شده است که مدیران باید بیشتر اصول اخلاقی را رعایت نمایند تا انشاءالله جامعهای عاری از فساد اخلاقی، رشوه، باند بازی وروابطگرایی و ;داشته باشیم.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر
<   <<   16   17   18   19   20   >>   >