سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله طراحی لایهدرمتقاطع برای کنترل ازدحام، مسیریابی و زمان بندی

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله طراحی لایهدرمتقاطع برای کنترل ازدحام، مسیریابی و زمان بندی در شبکه های بی سیم adدرhoc با در نظر گرفتن توان الکتریکی گره ها فایل ورد (word) دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی لایهدرمتقاطع برای کنترل ازدحام، مسیریابی و زمان بندی در شبکه های بی سیم adدرhoc با در نظر گرفتن توان الکتریکی گره ها فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی لایهدرمتقاطع برای کنترل ازدحام، مسیریابی و زمان بندی در شبکه های بی سیم adدرhoc با در نظر گرفتن توان الکتریکی گره ها فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی لایهدرمتقاطع برای کنترل ازدحام، مسیریابی و زمان بندی در شبکه های بی سیم adدرhoc با در نظر گرفتن توان الکتریکی گره ها فایل ورد (word) :

مقاله طراحی لایهدرمتقاطع برای کنترل ازدحام، مسیریابی و زمان بندی در شبکه های بی سیم adدرhoc با در نظر گرفتن توان الکتریکی گره ها فایل ورد (word) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز و زمستان 1387 در فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران از صفحه 67 تا 79 منتشر شده است.
نام: طراحی لایه-متقاطع برای کنترل ازدحام، مسیریابی و زمان بندی در شبکه های بی سیم ad-hoc با در نظر گرفتن توان الکتریکی گره ها
این مقاله دارای 13 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله شبکه های بی سیم ad-hoc
مقاله کنترل ازدحام
مقاله الگوریتم توزیع شده
مقاله کنترل توان
مقاله طراحی لایه متقاطع

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: شفیعی راد محسن
جناب آقای / سرکار خانم: شفیعی مسعود

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
شبکه های بی سیم Ad-hoc متشکل از مجموعه ای از گره های بی سیم هستند که از طریق امواج رادیویی در ارتباطند. در شبکه بندی در محیط بی سیم، چالش های متعددی وجود دارد. یکی از مهمترین این چالش ها مکانیزم نگهداری و حفظ اتصال برای مصرف توان است.
در این مقاله یک الگوریتم بهینه چند منظوره برای شبکه های بی سیم ad-hoc طراحی شده است که اثر توان الکتریکی گره ها بر کنترل ازدحام، مسیریابی و زمان بندی لایه-متقاطع را نشان می دهد. ابتدا محدودیت های نرخ و زمان بندی فرمول بندی می شود. در این راه، متغیرهای جریان چند کالایی استفاده شده اند. سپس تخصیص منابع در شبکه با کانال بی سیم ثابت و تجهیزات تک نرخی فرموله شده است. از آنجایی که اثر توان الکتریکی گره ها به عنوان موضوع جدید در این مقاله در نظر گرفته شده است، مساله تخصیص منابع به صورت تابع سود مندی و هزینه به طور همزمان در مساله ماکزیمم سازی با توجه به محدودیت های مذکور در نظر گرفته شده است. مساله تخصیص منابع بوسیله تجزیه دوگان به سه زیر مساله کنترل ازدحام، مسیریابی و زمان بندی تجزیه شده است که با یکدیگر از طریق هزینه ازدحام و هزینه لینک در تعامل هستند. یک مثال به منظور نشان دادن کارایی الگوریتم ارایه شده در پایان آورده شده است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر