سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله بررسی میزان انباشتگی و توزیع (فرمول در متن اصلی مقاله) در

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی میزان انباشتگی و توزیع (فرمول در متن اصلی مقاله) در گیاه پیاز خوراکی Allium cepa cv. Hybrid فایل ورد (word) دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان انباشتگی و توزیع (فرمول در متن اصلی مقاله) در گیاه پیاز خوراکی Allium cepa cv. Hybrid فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان انباشتگی و توزیع (فرمول در متن اصلی مقاله) در گیاه پیاز خوراکی Allium cepa cv. Hybrid فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان انباشتگی و توزیع (فرمول در متن اصلی مقاله) در گیاه پیاز خوراکی Allium cepa cv. Hybrid فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1390

محل انتشار: اولین همایش ملی گیاه پالایی

تعداد صفحات: 4

نویسنده(ها):

نفیسه نعمت شاهی – دانشجوی کارشناسی ارشد فیزیولوژی گیاهی، گروه زیست شناسی، دانشکده علوم
مهرداد لاهوتی – عضو هیئت علمی گروه زیست شناسی، دانشکده علوم پایه، دانشگاه فردوسی مشه
علی گنجعلی – عضو هیئت علمی گروه زیست شناسی، دانشکده علوم پایه، دانشگاه فردوسی مشه
تکتم احسانی – کارشناس ارشد فیزیولوژی گیاهی، گروه زیست شناسی، دانشکده علوم پایه، دا

چکیده:

کروم یک فلز سنگین است که در محیط زیست وجود دارد و برای سلامتی انسان خطرناک می باشد. اثرات سمی کروم روی رشد ونمو گیاه، شامل جلوگیری از فرایند جوانه زنی، کاهش رشد و بیومس گیاهی می باشد. هدف از انجام این پژوهش بررسی میزان انباشتگی و توزیع (فرمول در متن اصلی مقاله) در گیاه پیاز خوراکی می باشد. بدین منظور گیاهچه های پیاز رشد یافته در گلدان های حاوی خاک زراعی و ماسه به نسبت 1:1 که تیمار های مختلف (فرمول در متن اصلی مقاله) 200 ،150 ،50،100 ،40 ،20 ،10 ،5 ،0 mg/L به آنها داده شد، پس از 4 هفته برداشت شدند و میزان انباشت (فرمول در متن اصلی مقاله) در ریشه و بخش هوایی اندازه گیری شد. نتایج نشان داد که مقدار کروم در ریشه و بخش هوایی با افزایش غلظت این عنصر در محیط کشت، افزایش می یابد و تجمع آن در ریشه به مراتب بیشتر از بخش هوایی است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر