سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله ارزیابی عملکرد و رتبه بندی کانون های مهندسین ساختمان مازند

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله ارزیابی عملکرد و رتبه بندی کانون های مهندسین ساختمان مازندران با استفاده از تکنیک AHP, DEA فایل ورد (word) دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی عملکرد و رتبه بندی کانون های مهندسین ساختمان مازندران با استفاده از تکنیک AHP, DEA فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی عملکرد و رتبه بندی کانون های مهندسین ساختمان مازندران با استفاده از تکنیک AHP, DEA فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی عملکرد و رتبه بندی کانون های مهندسین ساختمان مازندران با استفاده از تکنیک AHP, DEA فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1391
محل انتشار: اولین همایش ملی حسابداری و مدیریت
تعداد صفحات: 7
چکیده:
کارایی ابتدا در متون فنی مطرح و با طرح مدیریت علمی و عملکرد به متون م دیریت راه یافته است. بر اساس تعریف، کارایی یک واحد سازمانی بیانگر نسبت ستاده ها به نهاده های آن می باشد. در حالت کلی، کارایی به دو دسته مطلق و نسبی تقسیم می شود. کارایی نسبی از سنجش کارایی یک واحد با واحدهای مشابه دیگر حاصل می شود. به منظور سنجش کارایی، روش های مختلفی وجود دارد که این روشها به د و گروه روشهای پارامتری و غیر پارامتری تقسیم می شوند. در این پژوهش با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها، کارایی فنی هزینه و کارایی مقیاس کانون های نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در شرایط بازده به مقیاس ثابت و متغیر مورد ارزیابی قرار گرفته است. نتایج تحقیق نشان می دهد که در شرایط بازده به مقیاس ثابت، م توسط کارایی کانون های نظام مهندسی ساختمان استان مازندران 84/5 درصد بوده و 11 کانون از مجموع 19 دفتر کانون دارای کارایی 100 درصد می باشند و در شرایط بازده به مقیاس متغیر میانگین کارایی 93/9 درصد به دست آمده و در این حالت دفتر کانون کارایی 100 درصد بوده است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر