سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله نقش نورپردازی در ارتباطات بصری عناصر شاخص فضایی شهر(نمونه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله نقش نورپردازی در ارتباطات بصری عناصر شاخص فضایی شهر(نمونه مطالعاتی: پارک اعتماد و موزه هفت چنار تهران) فایل ورد (word) دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش نورپردازی در ارتباطات بصری عناصر شاخص فضایی شهر(نمونه مطالعاتی: پارک اعتماد و موزه هفت چنار تهران) فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش نورپردازی در ارتباطات بصری عناصر شاخص فضایی شهر(نمونه مطالعاتی: پارک اعتماد و موزه هفت چنار تهران) فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش نورپردازی در ارتباطات بصری عناصر شاخص فضایی شهر(نمونه مطالعاتی: پارک اعتماد و موزه هفت چنار تهران) فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: همایش تخصصی روشنایی و نورپردازی ایران
تعداد صفحات: 16
چکیده:
یکی از اهداف اصیل نورپردازی فضاهای شهری، ارتقای کیفیت منظر شبانه شهر می باشد. دراین میان ارتباطات بصری عناصر شاخص فضایی فرصت مناسبی را بدین منظور فراهم می کنند. گاها مشاهده می شود با وجود عناصر شاخص فضایی در سطح محلات این امر نادیده پنداشته شده و ازاین رو کیفیت شبانه محیط خدشه دار گشته است. براین اساس مقاله حاضر درصدد است با معرفی نمونه مطالعاتی که از موارث فرهنگی- تاریخی شهر تهران می باشد، لزوم ارتباطات بصری عناصر شاخص فضایی را از طریق نورپردازی مطرح و راهکارهایی را در این زمینه ارایه نماید. شایان ذکر است روش مقاله حاضر مشاهدات مستقیم کارشناسی و مصاحبه با استفاده کنندگان فضا بوده است. نتایج تحقیق نشان می دهد برقراری ارتباطات بصری عناصر شاخص فضایی در کیفیت منظر شبانه شهر به ویژه بر خوانایی و سرزندگی فضا نقش بسزایی دارد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر