سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله شناسایی باکتریهای خاکزی باغهای انگور استان قزوین و بررسی ا

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله شناسایی باکتری‌‌های خاکزی باغهای انگور استان قزوین و بررسی اثر بازدارندگی آن‌ها بر Rhizobium vitis عامل گال طوقه و ریشه فایل ورد (word) دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی باکتری‌‌های خاکزی باغهای انگور استان قزوین و بررسی اثر بازدارندگی آن‌ها بر Rhizobium vitis عامل گال طوقه و ریشه فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی باکتری‌‌های خاکزی باغهای انگور استان قزوین و بررسی اثر بازدارندگی آن‌ها بر Rhizobium vitis عامل گال طوقه و ریشه فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی باکتری‌‌های خاکزی باغهای انگور استان قزوین و بررسی اثر بازدارندگی آن‌ها بر Rhizobium vitis عامل گال طوقه و ریشه فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: ششمین همایش یافته های پژوهشی کشاورزی
تعداد صفحات: 4
چکیده:
یکی از مهمترین بیماری‌های انگور در سراسر جهان سرطان گالی طوقه و ریشه باعامل Rhizobium vitis می‌باشد. علی‌رغم اهمیت بیماری تاکنون روش کنترل موثری برای آن ارائه نشده است. این پروژه باهدف جداسازی و شناسایی باکتری‌های خاکزی باغهای انگور استان قزوین و بررسی اثر آنتاگونیستی آن‌ها روی rh.vitis صورت گرفته است. لذا در این بررسی از مناطق عمده‌ی پرورش انگور در استان قزوین نمونه‌هایی از ریشه و طوقه انگور به همراه مقدار خاک اطراف درخت‌های آلوده و سالم جمع‌آوری و به آزمایشگاه منتقل شد. جداسازی باکتری از نمونه‌های جمع‌آوری شده مطابق روشهای معمول روی محیط‌های کشت king sB(K) محیط کشت حاوی یک دصرد سوکروز Nutrient agar,(NA), (NAS) انجام گرفت. طی نمونه‌‌برداری از 22 منطقه، 210 ایزوله جدا گردید. که براساس نتایج آزمون‌های شناسایی و نتیجه‌ی PCR با پرایمر‌های اختصاصی برای ردیابی ژن‌های مسئول سنتز 4، 2- دی استیل فلور گلوسینول، سیانید هیدروژن و آنزیم‌های پروتئاز باکتری‌های Pseudomonas sp. وPseudomonasfluorescens ،Bacillus sp.،Bacillus subtilis شناسایی شدند. این مطالعه برای اولین بار در استان قزونی برای بررسی امکان کنترل بیولوژیکی Rh. Vitis انجام شد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر