سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله ارایه ی روشی برای مسیریابی چند هدفه بااستفاده ازالگوریتم ژ

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله ارایه ی روشی برای مسیریابی چند هدفه بااستفاده ازالگوریتم ژنتیک مبتنی بر مرتب سازی نامغلوب در شبکه های کامپیوتر فایل ورد (word) دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارایه ی روشی برای مسیریابی چند هدفه بااستفاده ازالگوریتم ژنتیک مبتنی بر مرتب سازی نامغلوب در شبکه های کامپیوتر فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارایه ی روشی برای مسیریابی چند هدفه بااستفاده ازالگوریتم ژنتیک مبتنی بر مرتب سازی نامغلوب در شبکه های کامپیوتر فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارایه ی روشی برای مسیریابی چند هدفه بااستفاده ازالگوریتم ژنتیک مبتنی بر مرتب سازی نامغلوب در شبکه های کامپیوتر فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: همایش ملی الکترونیکی دستاوردهای نوین در علوم مهندسی و پایه
تعداد صفحات: 7
چکیده:
یک الگوریتم مسیریابی مناسب، باید در زمانی مناسب، مسیر بهینه برای انتقال بسته را بیابد، در حالی که نیازهای کیفیت سرویس، را برآورده سازد. در این تحقیق، روشی مبتنی بر الگوریتم NSGA-II برای انجام عملیات مسیریابی در شبکه های کامپیوتری ارایه شده است که به طور همزمان سه معیار هزینه، تاخیر ونوسان تاخیر را در نظر می گیرد و بر اساس شرایط فعلی شبکه، در نهایت به جای یک مسیر بهینه برای ارسال بسته های اطلاعاتی به یک مقصد، چندین مسیر بهینه پیدا می کند. لذا روش پیشنهادی، ضمن بهره گیری موثر از منابع شبکه، نیازهای کیفیت سرویس را برآورده می سازد. نتایج حاصل از مقایسه ی روش پیشنهادی با الگوریتم NSGA نشان داد که این روش، عملکرد مطلوب تر و کارایی بالاتری نسبت به الگوریتم NSGA دارد و به خوبی مسیرهای بهینه را برای هدایت بسته ها به مقصد می یابد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر