سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله ارائه مدل ریاضی جهت محاسبه نفوذپذیری با استفاده از تخلخل و

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله ارائه مدل ریاضی جهت محاسبه نفوذپذیری با استفاده از تخلخل و اشباع آب همزاد در یک مخزن نفتی فایل ورد (word) دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدل ریاضی جهت محاسبه نفوذپذیری با استفاده از تخلخل و اشباع آب همزاد در یک مخزن نفتی فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدل ریاضی جهت محاسبه نفوذپذیری با استفاده از تخلخل و اشباع آب همزاد در یک مخزن نفتی فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدل ریاضی جهت محاسبه نفوذپذیری با استفاده از تخلخل و اشباع آب همزاد در یک مخزن نفتی فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1390

محل انتشار: هفتمین کنفرانس زمین شناسی مهندسی و محیط زیست ایران

تعداد صفحات: 11

چکیده:

اطلاعات مربوط به خصوصیات سنگ مخزن، در مطالعات مخازن برای ساخت مدل استاتیک مخزن از اهمیت بالایی برخوردار است. معمولاَ انجام آزمایشات نمودارگیری و چا هآزمائی نیاز به صرف هزین ه و زمان قابل ملاحظ های دارد. لذا چنانچه بتوان روابط تجربی برای تخمین پارامترهای فیزیکی سنگ مخزن ارائه داد که بتواند از تعدد آزمایشات بکاهد کمک مؤثر در کاهش زمان و افزایش راندمان خواهد نمود. در این تحقیق پس از بررسی همه جانبه مدلهای موجود و ارتباط پارامترها در مدل و شکل مدل، سعی گردید برای نمونه چهار مدل بر اساس مطالعات انجام شده برای داده های یک مخزن پیشنهاد گردد. سپس با استفاده از داده های حاصل از بیست چاه مختلف در یک میدان نفتی مدلهای ارائه شده تصحیح گردیده و میزان خطای آنها مورد بررسی قرار گرفت. نهایتا با استفاده از محاسبات ریاضی ثابتهای ارائه شده در مدل بدست آمد. در مدلهای ارائه شده سعی شد از تابع نمایی استفاده گردد تا به این وسیله میزان خطا و واریانس به حداقل برسد، سپس با استفاده از داده ها دقت مدل مورد بررسی قرار گرفت.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر