سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله عاشورا و عصر امروز فایل ورد (word)

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله عاشورا و عصر امروز فایل ورد (word) دارای 4700 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عاشورا و عصر امروز فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عاشورا و عصر امروز فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عاشورا و عصر امروز فایل ورد (word) :

عاشورا و عصر امروز

دیگر بار، محرم فرا رسید و دلهای احرار و آزادگان جهان به سوی حسین بن علی (علیه السلام) متمایل گشت و چشمانشان به واقعه عاشورا دوخته شد؛ واقعه‌ای که 1362 سال از وقوع آن می‌گذرد؛ اما هنوز، هر سال در سالگشت وقوع آن، نه تنها مسلمانان و شیعیان، بلکه تمامی آزادگان را به سوی خویش جلب می‌کند. اما به راستی چرا پس از 13 قرن، همچنان محرم با یاد حسین بن علی (علیه السلام) گره خورده و هنوز عاشورا از صفحه تاریخ کنار نرفته است؟ چرا هر ساله در سالروز قیام حسینی، مسلمانان گرد هم می‌آیند و در عزای حسین بن علی (علیه السلام) و یارانش مغموم می‌شوند؟ و چرا این واقعه تاریخی

همچون صدها و هزاران رویداد تاریخی دیگر، به دست فراموشی سپرده نشده است؟ اینها همه سؤالهایی است که در سر آغاز تأمل در قیام عاشورا به ذهن خطور می‌کند. ما در این مجال در جستجوی یافتن حقیقت جاودانگی قیام عاشوراییم و اینکه آیا پس از گذشت 13 قرن و پای نهادن در عصر کنونی، باز هم بشریت نیازمند عاشوراست تا یاد آن را حفظ کند و یا اینکه واقعه عاشورا، واقعه‌ای محدود به برهه‌ای خاص از دوران زندگی انسانهاست و بازنگری عاشورا و تجدید یاد و خاطره آن، صرفا امری عاطفی و غیر معقول است؟

در ابتدا به بررسی این موضوع می‌پردازیم که هر چند این واقعه عظیم پس از سالیان متمادی، همچنان باقی است؛ اما آیا می‌توان فرض نمود که در قرون آینده، و پس از سپری شدن مدت زمانی دیگر، به دست فراموشی سپرده شود و یا اینکه فرض فراموشی این قیام، فرضی است باطل؟

آنچه در اولین نظر و مطالعه در واقعه عاشورا به چشم می‌خورد و جلب توجه می‌نماید، انگیزه ماورای مادی این جنبش عظیم است. حسین بن علی (علیه السلام) از سر آغاز قیام خویش و حرکت از مدینه، و حتی قبل از آن، نه تنها به عدم پیروزی مادی خویش آگاه بود؛ بلکه از شهادت خود و اسارت خاندانش اطلاع داشت و بارها، از طریق اخبار غیبی توسط پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و علی (علیه السلام) از شهادت خویش با خبر گشته بود؛ و این نکته‌ای بود که افراد مختلف نیز در مواقف متعدد، با او در میان می‌گذاشتند؛ اما او همچنان بر هدف خویش که انجام وظیفه خطیر الهی و احیای دین و سنت نبوی بود، اصرار می‌ورزید. آیا انگیزه جاه و مقام برای قیامی که از نقطه آغاز، سرانجام آن یعنی کشته شدن در راه حق مشخص است، قابل تصور است؟

از سوی دیگر این انگیزه و نیت خدایی قیام حسین (علیه السلام) و اصحابش در لحظه به لحظه این واقعه به چشم می‌خورد؛ از سبقت گرفتن اصحاب برای شهادت از یکدیگر گرفته تا جان باختن طفل 6 ماهه حسین (علیه السلام) در راه حق و تا آخرین لحظات حیات، امام حسین (علیه السلام) که نه تنها تمام هستی خود را در راه حق، جانانه واگذار نموده است، بلکه هنوز هم خویشتن را تسلیم حق می‌داند و زیر لب زمزمه می‌کند: “الهی رضا بقضائک، تسلیما لامرک، لا معبود سواک”.

حال اگر این انگیزه عمیق الهی را که در آن ذره‌ای غیر خدا راه ندارد، در کنار این آیه شریفه قرآن “کل من علیها فان و یبقی وجه ربک” قرار دهیم که در آن خداوند جاودانگی هر آنچه را که به او پیوند زده شود و یا به عبارت دیگر، در تمام ابعاد، الهی شود را تضمین می‌کند، به روشنی مشخص می‌گردد که حتی فرض کم رنگ شدن حماسه حسینی هم وجود ندارد، چرا که لحظه به لحظه آن با حی لا یموت، پیوند خورده است؛ هم او که همه غیر از او فنا پذیرند.

انگیزه الهی عاشورا که در آن ذره‌ای غیر خدا راه ندارد، سبب شده است که اهداف عاشورا و قیام ابا عبدالله، اهدافی مطابق فطرت و سرشت تغییر ناپذیر انسانی گردد. و مگر ممکن است که روزگاری از ایام زندگی بشر، انگیزه ظلم ستیزی و آزادی از قید و بند ظلم از صفحه جان آدمی خارج شود و یا عشق به مبدأ خلقت در میان آدمیان فراموش گردد. پس همین پیوستگی عاشورا و فطرت انسانی، خود سبب تضمین عاشورا، نه تنها پس از 13 قرن، بلکه تا آخر زندگی بشر است.

دامنه وسیع اثرات اجتماعی و فردی این قیام الهی که نه تنها پیروان سید الشهدا را تحت تاثیر قرار داده، بلکه سبب بیداری و تأثیر پذیری احرار و آزادگان جهان نیز گردیده است؛ ریشه‌های این فرهنگ و پیام جاودانه را در دل تاریخ مستحکم نموده است و تا زمانی که این اثرات عمیق و وسیع، در گستره تاریخ باقی و پابرجاست، نام و یاد حماسه سازان کربلا نیز پایدار خواهد بود.

از آنچه تا کنون مورد بررسی اجمالی قرار گرفت، به وضوح مشخص می‌شود که فراموشی این واقعه عظیم، هرگز متصور نیست. حال باید ببینیم که آیا امروزه نیز ما نیازمند بازنگری و مرور این قیام خونین هستیم و یا در خم و پیچهای دنیای صنعتی مدرن، عاشورا پاسخگوی نیاز بشر قرن 20 نمی‌باشد؛ و اگر این نیاز هنوز پا بر جاست، تأثیر نگرش صحیح به عاشورا در عصری متفاوت با آن چیست؟

اسلام از همان آغاز تبلیغ، اصلی‌ترین برنامه خویش را رهایی آدمی از قید طاغوت و بندگی و اطاعت غیر خدا، معرفی نمود و بر آن پافشاری نمود. به همین خاطر مستکبران و مشرکان که منافع خویش را در خطر می‌دیدند، و تعارض آشکار اسلام با اهداف و مطامع خویش را دریافته بودند، هماره بر آن تاختند. اما رهبری الهی پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) و امدادهای الهی مانع به ثمر نشستن کوششهای آنان می‌شد. از طرف دیگر، مسلمین نیز آنان را دشمن آشکار دین خویش می‌دانستند و در راه مبارزه با آنان، هرگز کوتاه نمی‌آمدند. اما پس از رحلت رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم)، روش خویش را تغییر دادند و شروع به استحاله و تغییر تدریجی این دین الهی از درون و وارونه جلوه دادن تعالیم آن و افزودن خرافه به آن نمودند؛ تا جایی که پس از رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم)، رفته رفته تمام ارکان قدرت را به دست گرفتند و آنچه در عصر نبی گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم)، از انجام آن عاجز بودند، امروز در زیر پوشش ظاهری اسلام و به نام دین، انجام می‌دادند و هرچه زمان گذشت، بخشهای بیشتری از دین خدا را زیر و رو کردند؛ تا آنجا که در حدود 50 سال پس از رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم)، کسی مانند یزید، به نام امیرالمومنین و نه خلیفه رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) بلکه به عنوان خلیفه الله، زمام همه چیز اسلام و مسلمانان را بر عهده گرفت و مردم باید فرامین او را هرچه که باشد، به عنوان دین اطاعت کنند. و یا اگر بهتر بگوییم، یزید در مسند الوهیت نشسته و فرمان او برای به منجنیق بستن کعبه و آتش زدن آن اطاعت می‌شود و عاملان آن، هیچ احساس گناه ندارند. در چنین شرایطی بود که امام حسین (علیه السلام) با آگاهی تمام، پای در میدان نهاد و هدف خویش را اسلام حقیقی و پیراستن خرافه‌ها و گزافه‌های اضافه شده به آن و بازگرداندن آن به مجرای صحیح اولیه و آسیب زدایی عنوان نمود. با ذکر این مقدمه، این نکته واضح و آشکار می‌گردد که قیام حسینی تنها در یک پیکار و ستیز میان اقلیت حق و اکثریت باطل، خلاصه نمی‌شود؛ بلکه خود چشمه جوشان معرفتی و شناختی است و دارای یک پیام جاودانه الهی و انسانی و به وجود آورنده یک معیار ابدی است که در تمامی اعصار عمل نمودن به آن، سبب کوتاه شدن دست مستکبران و ظالمان از دامان اسلام و انسانیت انسان می‌گردد. و لذا بارها و بارها شنیده‌ایم که اسلام بقای خویش را مرهون مجاهدتهای سید الشهداست و این همان مفهوم حدیث نبوی است که “حسین منی و انا من حسین” امروز دشمنان هجوم همه جانبه خویش را به اسلام ادامه می‌دهند و تنها راه مبارزه با اسلام را تغییر اصول و مبانی اسلامی می‌دانند و از سوی دیگر هوا و هوس آدمی، همواره انسان را در بند خود اسیر می‌نماید. پس امروز نیز ما به ماهیت پیام و قیام سید الشهدا نیازمندیم تا اسلام اصیل و به دور از پیرایه را که پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) به عالمیان عرضه نمود را درک نماییم و آنرا حفظ کنیم و باورهای خویش را از هر گونه جهالت و ضلالت به دور نگه داریم و درون انسانی خویش را از بند برهیم تا بدین وسیله مقدمات برپایی نظام جهانی مبتنی بر عدالت و بر پایه تعالیم جهانشمول اسلام را فراهم آوریم و راه را برای حکومت جهانی مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) هموار کنیم. در حقیقت، قیام حسینی در عصر حاضر و در فضای غبار آلود تبلیغاتی موجود، هر چه بیشتر مرز حق و باطل را تبیین می‌نماید و دوباره فطرت مدفون شده بشر را که در زندگی مادی غوطه‌ور است بیدار می‌کند. پس نه تنها نیاز بشر در عصر حاضر به قیام عاشورا از بین نرفته است، بلکه فزونی یافته است.

از سوی دیگر، به طور کلی امام معصوم را تجسم دین الهی می‌دانند. آنچه که او انجام می‌دهد، اگر می‌نشیند و یا قیام می‌کند، می‌گوید یا سکوت می‌نماید، می‌جنگد یا صلح می‌کند و خلاصه هر عمل و یا ترک کاری توسط او، چون آیه‌ای از قرآن و سخنی از پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) است. پس اگر اسلام محدود به زمان و عصر نبوی نیست و برنامه‌ای جاودانه تا آخر حیات و روزگار بشری در این جهان دارد، متن اسلام که همان آیات قرآن، سیره و کلام پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) و گفتار و عملکرد امام معصوم است نیز تا آخرین مرحله زندگی بشر و تا فرارسیدن قیامت، همواره قابل تأمل و نتیجه‌گیری و

استخراج برنامه زندگی است. پس باید همواره نیاز زمان و احتیاجات زندگی بشر در هر عصری را شناخت و با مراجعه به متن دین، آنرا برطرف نمود و لذاست که باید در فهم گفتار و رفتار امام کوشید. چرا که بر طبق حدیث شریف ثقلین، امام همسان قرآن است. اگر هر آیه از قرآن، بطون فراوان و عمق بسیار دارد که انسان به میزان تأمل و تعمق در آن (البته از راه صحیح آن) از آن بهره می‌گیرد، عملکرد امام نیز همسان قرآن، به گونه ایست که آدمی قادر است با تأمل و دقت بیشتر، معانی تازه‌ای را از آن دریابد. واقعه عاشورا هم از این مورد مستثنی نیست و فرهنگ عاشورا، امروز هم پایه و اساس فرهنگ تشیع است؛ و امروز نیز بازنگری در آن می‌تواند پیام آور معرفتهای تازه باشد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر

مقاله بررسی اثر IBA بر طول شاخساره و کالوس زایی پایه ی رویشی هیب

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی اثر IBA بر طول شاخساره و کالوس زایی پایه ی رویشی هیبرید گیلاس MxM30 در شرایط درون شیشه ای فایل ورد (word) دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر IBA بر طول شاخساره و کالوس زایی پایه ی رویشی هیبرید گیلاس MxM30 در شرایط درون شیشه ای فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر IBA بر طول شاخساره و کالوس زایی پایه ی رویشی هیبرید گیلاس MxM30 در شرایط درون شیشه ای فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر IBA بر طول شاخساره و کالوس زایی پایه ی رویشی هیبرید گیلاس MxM30 در شرایط درون شیشه ای فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: همایش ملی پدافند غیر عامل در بخش کشاورزی
تعداد صفحات: 4
چکیده:
در ریزازدیادی بعد از مرحله ی پرآوری، شاخساره برای انتقال آماده میشود که قبل از آن در برخی گونه ها شاخساره ها ریشه دار می شوند. در مرحله پیش انتقال که ریشه زایی نامیده میشود، شاخساره ها برای انتقال و استقرار در خارج از محیط مصنوعی و سربسته درون شیشه ای آماده می گردند. در این تحقیق اثر IBA بر دو صفت طول شاخساره و کالوس زایی در مرحله ریشه زایی پایه ی رویشی گیلاس MAMA60 مورد بررسی قرار گرفت. این آزمایش در قالب طرح کاملا تصادفی انجام شد. ریزنمونه ها در محیط کشت MS حاوی چهار غلظت 0، 0/5، 1 و 1/5 میلی گرم در لیتر IBA قرار گرفتند و آنالیز آماری با استفاده از نرم افزار SAS صورت پذیرفت. نتایج نشان داد که در غلظت های 1 میلی گرم در لیتر IBA، طول شاخساره 6/56 سانتی متر بوده و در هر سه غلظت کالوس زایی وجود داشت.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر

مقاله به کارگیری مشارکت اطلاعاتی در سازمان های مجازی گردشگری محل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله به کارگیری مشارکت اطلاعاتی در سازمان های مجازی گردشگری محلی (EدرLTO) جهت توسعه اکوتوریسم الکترونیکی در ایران فایل ورد (word) دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله به کارگیری مشارکت اطلاعاتی در سازمان های مجازی گردشگری محلی (EدرLTO) جهت توسعه اکوتوریسم الکترونیکی در ایران فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله به کارگیری مشارکت اطلاعاتی در سازمان های مجازی گردشگری محلی (EدرLTO) جهت توسعه اکوتوریسم الکترونیکی در ایران فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله به کارگیری مشارکت اطلاعاتی در سازمان های مجازی گردشگری محلی (EدرLTO) جهت توسعه اکوتوریسم الکترونیکی در ایران فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1388

محل انتشار: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات

تعداد صفحات: 10

چکیده:

دومین گونه عمده گردشگری دردنیا اکوتوریسم است که می تواند در سطوح مختلف منجر به گرایش گردشگران به مناطقی گردد که جاذبه های طبیعی را شامل می شوند. مناطق اکوتوریستی که عمدتا در نزدیکی روستاها وجوددارند بازارهای بالقوه گردشگری هستند که با حضور گردشگران و افزایش تقاضا به این مقاصد می توان شاهد رشد و بالندگی اقتصادی و فرهنگی ساکنین آنها بوده از طرفی نقش تاثیرگذار فناوری اطلاعات و ارتباطات درصنعت گردشگری در سالهای اخیر تحولات مهمی در نحوه مسافرت و کسب اطلاعات مقصد سفر برای گردشگران و همچنین عملکرد سازمان های و بنگاه های مسافرتی در شبکه توزیع گردشگری پدید آورده است استفاده از سازمان های مجازی گردشگری محلی (E-LTO) با استفاده از یک روش طراحی وب سایت به نام IMB ( مبتنی بر مشارکت اطلاعاتی) می تواند ضمن فراهم نمودن امکان مشارکت مستقیم ساکنین محلی همجوار مناطق اکوتوریستی در صنعت گردشگری تغییراتی را نیز در شبکه توزیع صنعت گردشگران الکترونیکی ایجاد نماید. دراین مقاله نحوه تشکیل LTO های الکترونیکی با استفاده از وب سایتهای IMB جهت توسعه اکوتوریسم الکترونیکی بررسی گردیده و سپس نقش این سازمان های مجازی در تنوع ارتباط اجزای شبکه توزیع در اکوتوریسم معرفی می شود.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر

مقاله جایگزین های چربی و کاربرد آن در مواد غذایی فایل ورد (word)

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله جایگزین های چربی و کاربرد آن در مواد غذایی فایل ورد (word) دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله جایگزین های چربی و کاربرد آن در مواد غذایی فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جایگزین های چربی و کاربرد آن در مواد غذایی فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله جایگزین های چربی و کاربرد آن در مواد غذایی فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: نخستین کنفرانس ملی توسعه کیفیت راهبردی فراگیر در سلامت غذا
تعداد صفحات: 16
چکیده:
روند رو به رشد بیماریهایی مانند چربی خون، بیماریهای قلبی، کلسترول بالا و چاقی سبب شده تا متخصصین صنعت غذا به دنبال استفاده از جایگزین های چربی با کالری کمتر باشند . جایگزین های چربی که به آنها جانشین چربی نیز گفته می شود به جای تمام یا برخی از چربی های موجود در غذا استفاده می شوند . جایگزین های چربی می توانند بر پایه پروتئین، چربی یا کربوهیدرات باشند . جایگزین های چربی بر پایه پروتئین شامل ذرات بسیار ریز پروتئینی هستند که معمولا از محصولاتی نظیر سفیده تخم مرغ، پروتئین های لبنی و یا کنستانتره پروتئین آب پنیر بدست می آیند. امولسیفایرها و جایگزین ها بر پایه چربی، اولسترا و لیپیدهای ساختاری (کاپرنین و سالاتریم ) م ی باشند که خواص عملکردی مشابه چربی را نشان داده و برخی از آنها کالری زایی صفر دارند و در حین عبور از بدن جذب نمی شوند (اولئان ). جایگزین های چربی بر پایه کربوهیدرات اصولاً از انواع صمغ ها از جمله؛ صمغ زانتان، صمغ گوار، صمغ عربی، صمغ کاراگینان و پلی دکستروز، مالتودکستروز، نشاسته اصلاح شده، فیبر جو دوسر، فیبر گندم، پکتین و ; می باشد. هدف اصلی از تولید تمام جایگزین های چربی، کمک به کاهش کالری تولید شده توسط چربی موجود در غذا می باشد، در حالیکه بافتی که در اثر وجود چربی در غذا بوجود می آید، حفظ شود.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر

مقاله بررسی امنیت در استاندارد IEEE 802.16e فایل ورد (word)

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی امنیت در استاندارد IEEE 802.16e فایل ورد (word) دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی امنیت در استاندارد IEEE 802.16e فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی امنیت در استاندارد IEEE 802.16e فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی امنیت در استاندارد IEEE 802.16e فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: همایش ملی علوم و مهندسی کامپیوتر
تعداد صفحات: 8
چکیده:
وایمکس یک سیستم شبکه ای بی سیم بر مبنای استاندارد IEEE 802.16e می باشد و امنیت به موضوعی بسیار مهم و قابل توجه در ارائه ارتباطات بی سیم در محیط تبدیل شده است. در این مقاله آسیب پذیری های موجود در وایمکس، پیام های تصدیق نشده و مدیریت ارتباطات رمزگذاری نشده، بررسی شده است. همچنین حمله های مختلفی مانند حمله مرد میانی، حمه تکراری و حمله DOS بررسی شده است و به طور نمونه یک پروسه برای غلبه کردن به حمله مرد میانی بیان شده است. لایه های پروتکل وایمکس نیز به همراه پروتکل هایی که بیان شده بررسی گردیدند. پروسه های پیشنهادی این فرصت را ایجاد می کند تا پیامی که برای برقراری ارتباط لازم است، رمزگذاری شود و به شبکه اجازه می دهد تا یک کلید مشترک ایجاد کند و به کمک آن تمامی پیام ها را رمزگذاری نماید و بدین طریق از حمله فرد مهاجم در امان باشد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
» نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >